Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Inzerce

Vybíráme napříč z krajů...

 V Ústí staví novou trať,
pojede jedním směrem

 Kopřivnické nádraží projde
opravou za miliony

 Lidé s v olomoucké MHD
od června připlatí

 Litvínov letos začne
s opravou tratě

SŽDC převzala vůz na údržbu trakčního vedení

PRAHA - Správce železniční infrastruktury převzal od rakouského výrobce, firmy Plasser&Theurer, speciální vozidlo pro kontrolu, údržbu a opravu trakčního vedení MTW 100.013/7.

Jde o první zahraniční dodávku prvního vozidla ze tří speciálně navrženého a vyrobeného pro práce na trakčním vedení...


Nové vozidlo při prezentaci novinářům (12. dubna 2017, SŽDC).

Správa železniční dopravní cesty podepsala kontrakt s rakouskou společností na dodávku tří vozů v celkové hodnotě 173 milionů korun v říjnu 2015. Další dva vozy dodají Rakušané na podzim letošního roku. Bez obnovy mechanizačních prostředků nemůže správce adekvátně udržovat a opravovat železniční infrastrukturu.

"Jsme si velmi dobře vědomi, že stávající technika postupně dosluhuje. Z tohoto pohledu je nákup nových vozidel speciálně navržených pro údržbu trakčního vedení skutečně revolučním krokem. V minulosti se totiž vždy jednalo o úpravu konstrukce motorových vozů využívaných především pro osobní dopravu. Velmi si ceníme, že naše plány nacházejí podporu Ministerstva dopravy a Státního fondu dopravní infrastruktury," vysvětlil náměstek generálního ředitele Správy železniční dopravní vesty pro provozuschopnost dráhy Jiří Svoboda.


SŽDC bude mít cekem tři taková vozidla (12. dubna 2017, SŽDC).

"Nové vozidlo znamená také změnu technologie práce, pracovních návyků a v neposlední řadě výrazně vyšší nároky na kvalifikaci obsluhy s cílem maximálně využívat výjimečné parametry vozidla," doplňuje Svoboda.

MTW 100.013/7 je čtyřnápravové vozidlo s hydrodynamickým přenosem výkonu, s motorem o výkonu 520 kW. Na vozidle je instalován nákladní jeřáb s možností připojení pracovního koše, dále zdvihací pracovní plošina, ramena pro manipulaci s trolejovým vodičem a nosným lanem, věží pro kalibraci výšky trolejového vodiče a měřicím sběračem. Vozidlo je specifické svojí délkou (21400 mm), která je o 2500 mm větší než standardně vyráběná vozidla řady MTW 100. Navíc má soubor kamer, které zprostředkovávají strojvedoucímu i osádce nejen dokonalý přehled o okolí vozidla, ale i dohled nad stavem a činností mechanizace i měřicího sběrače.


Výsovná plošina pro umožnění práce ve výškách (12. dubna 2017, SŽDC).

Vůz má inovativní pracovní technologie pro odlehčení fyzicky náročných ručních činností, napájení elektrickou energií a stlačeným vzduchem pro připojení ručního nářadí na boku a čele vozidla, pracovních plošinách a v dílně a dokonalé osvětlení vnějšího pracoviště pomocí osvětlovacích trubic (osvětlení na boku vozidla i na střeše) a LED reflektorů. Možnost osazení přídavných LED reflektorů na zdvihací pracovní plošině a koši jeřábu.

Disponuje také dálkovým ovládáním pracovních agregátů a pojezdu vozidla bez rázů a ochranou proti ohrožení částmi trakčního vedení pod napětím či ochranou proti překročení postranní vymezovací roviny. Vůz zajišťuje také velmi vysokou úroveň bezpečnosti práce pro zaměstnance a ovládání všech funkcí z jednoho pracoviště.


Pohled na výklopné rameno ze střechy vozu (12. dubna 2017, SŽDC).

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!