Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Inzerce

Vybíráme napříč z krajů...

 V Ústí staví novou trať,
pojede jedním směrem

 Kopřivnické nádraží projde
opravou za miliony

 Lidé s v olomoucké MHD
od června připlatí

 Litvínov letos začne
s opravou tratě

Pražský DP odkoupil dvě KT8D5 z Miškolce

PRAHA - Pražský dopravní podnik posílí svůj vozový park tramvají odkupem obousměrných tramvají KT8D5 z maďarského Miškolce. Kupní smlouva na dvě tramvaje již byla uzavřena a oba vozy už jsou v Praze.

Tisková mluvčí dopravního podniku nevyloučila ani to, že firma bude v nákupech ojetých tramvají KT8 z Miškolce pokračovat...


Tramvaj KT8D5 evidenčního čísla 204 v Praze (14. ledna 2016, Archiv DPP).

Nákupem zmíněných ojetých tramvají z Maďarska dojde k navýšení počtu obousměrných tramvají v Praze. "To je z dopravních důvodů žádoucí, neboť tyto tramvaje se využívají na různé výlukové či mimořádné akce v provozu tramvají," vysvětlila záměr tisková mluvčí Dopravního podniku hlavního města Prahy Aneta Řehková.

Dopravní podnik zatím uzavřel kupní smlouvu se společností Inekon Group na dvě tramvaje typu KT8D6 v hodnotě 52 tisíc Euro za jeden vůz. Obě tramvaje již jsou v Praze. "Další nákupy závisí na odprodeji starších vozů T3. Rádi bychom tyto tramvaje začali během letoška rekonstruovat, nicméně bude to záviset na finančních možnostech i v souladu s investičním plánem," dodala Aneta Řehková.


Skládání tramvaje v areálu ústředních dílen (14. ledna 2016, Archiv DPP).

Obě obousměrné tramvaje KT8D5 pochází původem z maďarského Miškolce, kde jezdily od roku 1992, respektive 1991 pod evidenčními čísly 204 a 200. Tramvaje by podle neověřených informací měly v Praze obdržet evidenční čísla 9100 a 9099 a budou tedy pokračovat v sérii evidenčních čísel vozů KT8 se středním nízkopodlažním článkem. Před tím jezdila jedna z tramvají v Košicích, druhá byla ve stejném městě vedena jen administrativně.

Dopravní podnik ani blíže nespecifikoval rozsah modernizací. Dá se ovšem předpokládat, že vozy budou vybaveny totožně, jako ostatní modernizované tramvaje tohoto typu. V tuto chvíli není určena ani přesná částka na rekonstrukci.


Vůz KT8D5 ev.č. 200 ve společnosti pražské T3 (15. ledna 2016, Kryštof Šenkýř).

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!